Забезпечення захисту конфіденційної інформації

Забезпечення захисту конфіденційної інформації
Якщо у процесі діяльності установи створюються конфіденційні документи, то видається наказ керівника про затвердження списку посадових осіб, які мають право працювати з ними.

Посадові особи, у т. ч. працівники служби діловодства (секретар), які працюють з конфіденційними документами, мають бути обізнані з правилами роботи з ними, ознайомлені під розписку з відповідними відомчими інструкціями або індивідуальною інструкцією, що визначає порядок роботи з конфіденційною інформацією.

Співробітникам (виконавцям), яких допущено до роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, забороняється усно чи письмово розголошувати будь-які відомості, що містяться в цих документах, якщо це не викликано службовою необхідністю.

Установи, у процесі діяльності яких створюються документи, що містять конфіденційну інформацію, яка є власністю держави, повинні дотримуватися вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави [14].

Серед методів захисту конфіденційної інформації, що не є власністю держави, можна виокремити такі:


  1. o розроблення положення про конфіденційну інформацію установи;
  2. o підготовка інструкції, що визначає порядок обліку, зберігання і використання документів, що містять конфіденційну інформацію;
  3. o розроблення інструкції щодо дотримання співробітниками режиму нерозголошення конфіденційної інформації;
  4. o включення до статуту (положення) установи розділів, що регламентують захист конфіденційної інформації;
  5. o розроблення угоди про нерозголошення конфіденційної інформації, що укладається з особами, які мають доступ до такої інформації.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Електронний офіс